maanantai 15. elokuuta 2016

Viikko lähtöön!

Noniin, ajattelin taas tulla tänne pienen kirjoituksen rustaamaan. Eli nyt on tasan viikko lähtöön! Maanantaina 22.08. klo 5.40 (!) lähtee lento kohti Amsterdamia. Minulla on nyt loma meneillään, perjantaina loppui viimein kesätyöt. Nyt alkavalla viikolla on tarkoitus vielä nähdä kavereita, sukulaisia, pakkailla tavarat kasaan, sekä ihan vaan lomailla. Tänään olen näkemässä Anitan kanssa, hänkin siis lähdössä vaihtoon, ja lennämme myös yhdessä. Pääsee nyt sitten fiilistelemään ja panikoimaan yhdessä :-D 

Kaikki tarpeellinen pitäisi nyt olla hoidettu, ja hommattu. Olen ostanut muutamia ns. pakollisia juttuja nyt täältä Suomesta, mutta aika paljon ostan sieltä sitten niin sanottuja käytännön asioita. Matkalaukku tulee varmaan muutenkin olemaan jo ihan riittävän täysi, kun sinne yrittää puolen vuoden tavarat mahduttaa.. Mutta eipä minulla tähän hätään oikein muuta tule mieleen, fiilikset edelleen hyvät ja odottavat. Nyt alkaa jo hieman jännittää, onhan lähtö jo niin lähellä! Palaan seuraavaksi asiaan kun olen kohteessa, ja on jotain hieman mielenkiintoisempaa luettavaa ;)

Ainiin, nyt on myös varmistunut ensimmäiset Amsterdamiin saapuvat vieraat, sillä siskoni Emma, ja tätini Hanne tulevat lokakuun alussa viettämään pitkää viikonloppua! Huippu homma, ja ihana saada tuttuja käymään <3

Terkuin Ellu

1 kommentti: